Sunday, 1 May 2011

TERHARU SANGAT...

salam sume...:)

aku memang terharu sangat..sebabnya kan ari Jumaat 29.9.2011, aku dahn habis LI..:(
sedih pon ada, suka pon ada...sedih sebab aku 5 bulan kot kat situ..mesti la sedih nak tinggal orang2 kat c2..
kak kinah, kak wana, kak misha, kak liza, kak da, kak aini, kak dilah, kak aida, kak finaz, kak shida, kak wan, kak farah, kak has, pak teh, abg chon, abg bad...ha!ni sume pekerja kat HR MARKETING SDN BHD...
HR MANUFACTURING aku xtaw la sebab kan aku xpraktikal kat kilang..hehe..

bez sangat praktikal kat situ taw..sayang nak tinggal diowang..banyak kenangan kat sana..
banyak yang kami belajar..lepas ni xda dah la orang yang nak sembang2 ngan aku macam selalu..rndu gak kat mimi, maisarah...depa ni kawan praktikal aku..
lepas 2 ma kacih sebab beli kek kat kami..sedap sangat2 kek 2..:)






staf2 HR, Nurul nak mintak maaf banyak2 kalo ada buat salah, TERkasaq bahasa, TERmasuk lambat, TERbalik lambat masa rehat, TERbuat bising, TERbuat keja lambat2, TER2..apa2 jela yang TER2..hehe..Nurul mintak maaf banyak2, mintak halal makan minum susu kambing, kopi spyru, pas2 apa2 jela...ma kacih banyak2...MISS U ALL.....:))

3 comments:

  1. seronok dapat makan kek cokelat!;-P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ma kacih sebab datang ke blog saya..:)
    memang best sangat..hehe..sedap..:)

    ReplyDelete