CLICK LA SAYA....^_^

Monday 23 May 2011

LETIHNYA...:(

salam sume...

haih..dah lama xhupdet blog aku ni...xda masa la..letih..aku kan keja skunk ni..p kol 9 lebih..balik kol 8 lebih..dengan kena berdiri memanjang.. lengoh kaki2, badan2 aku...:(

tapi xpe..2 semua pengalaman aku..aku keja situ sebulan lebih ja..xpela bertahan sat..tapi aku geram betoi la ngn orang tua kat situ..huh..tension!!!taw la mak bos pon..tapi agak-agak la..dah la sebut punch kad pon salah..taw x dya panggil ap??dya panggil pang kad..haha..time nak blik ja,dya tanya dah pang kad blom...:p lawak betol..

tapi kadang2 perangai menyakitkan ati orang..bukan kadang-kadang la..selalu sangat..pekerja lama pon xsuka kat dya jugak..orang buat yang ni salah, yang nu salah..nak betoi kat dya ja...

ok,sekarang aku da xmau salah kan orang yang keja jadi promoter ataw pape jela yang ad kaitan dengan kena ikot orang..depa ni sebenaqnya bukan nak sangat pon ikot kita2 sume..kalo xikot bos marah, macam aku la..nak jugak bagi kebebasan kat customer kan..tapi orang tua 2 asal nampak orang masuk ja suh pekerja ikot..

bukan sebab takut depa curi, tapi takut customer kata kami xlayan customer..hai, macam2 la..dulu aku xsuka orang ikot2 aku time aku beli barang, tapi skunk aku da taw dah..aku xsalahkan depa pon..:))

aduh!! report plak xciap lagi..macam mana ni..aku da la xreti nak boh dakwat printer..nak bawa printer p kedai ka??ish!malu sangat aih..xpela, nanti la aku pk camna nak selesaikan masalah printer 2...skunk ni ada masalah yang lagi besaq..aku punya report xciap g..sume ad 10 ka 11 bab tah..aku  baru buat 3 bab... >_<

k la..nak rehat2..lepas 2 esok la nak buat report...bye...:)

No comments:

Post a Comment