Tuesday, 14 June 2011

ANNIVERSARY..:)

salam sume..:)

ish..ish...ish....da lama aku x hupdet blog aku ni..
sebabnya aku xdak masa la nak hupdet...ngan keja, report praktikal lagi..letih la..
ni pon aku rasa kena hupdet jugak...

ari ni anniversary aku ngn Mr Cyunk...:)



dah 3 tahun dah ha aku ngan dya...aku arap aku kekal ngan dya...AMIN.......~~ (^_^)
korang pon doakan la aku kekal ngan Mr Cyunk aku ek...
memang kami selalu gaduh, tapi ati aku xpernah berubah..aku tetap sayang dya..kalo bleh aku nak kawin ngan dya...cewah..gatai..hehe...dok belajaq lagi da pk pasai kawin noh..hye...huhuhu..

ala,besa la 2 kan..korang pon mesti terpikir cam tu kalo da sayang kat seseorang ataw da jatuh cinta..hehe..
atau lebih senang kalo dah ada GF/BF yang korang rasa dya sesuai tok dijadikan calon suami/isteri..:)

aku arap apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan...aku nak kekal ngan Mr Cayunk..nak jadi wife yang baik,yang solehah, yang rajin, pas2 sume la yang patut ada pada seorang isteri...arap2 Allah makbulkan la ek..amin....:)

lurve u Mr Cyunk...



ermmm...dah la aku keja kat kedai hantaran @ kedai barang kawin, hai...makin menjadi2 la angan2 aku ni..hehe...
bez tengok orang p beli hantaran @ barang kawin depa ngan pasangan masing2...jeles!!huhu..ngan inai yang cantik kat tangan depa 2...ish2..bez la..hehe..pas2 bentuk-bentuk hantaran yang cantik-cantik..idea customer pon bez2 tw..kadang-kadang xterpikir pon cam tu..tapi idea depa memang bez la..kadang-kadang aku dok bayangkan aku yang p beli barang-barang kawin ngan Mr Cayunk...:p
hai....xsabaq2 da aih..nanti boleh la aku buat hantaran sendiri masa aku kawin nanti..hee...:D

k larh..aku da nak tidor la..da lewat ni..dah makin mengarut da ni..

nitez sume...:)