Saturday, 23 April 2011

NAK BUAT APA YE PETANG-PETANG MACAM NI??

salam sume....:)
ermmmmm.....nak buat apa ek petang-petang ni??bosan nye.......^^
nak basuh motorcar ?? aku dah basuh kelmarin...
nak basuh keta abah aku?? malas la..xdapat upah..hahaha (kurang asam punya anak..buat keja xiklas la tuh)

kalo keja 2 xminta upah boleh dak hah??
hye..tau nak duit ja....^_^
nak cicah garam belacan malas la plak  nak kena kupas buah, p panjat pokok pelam plak *mcam la aku nak panjat sangat..huhu

kerusi pon ada..galah pon ada..
tpi aku malas la..kalo dah malas 2 malas sungguh..hahaha
pas2 nak p lepak2 kat laut yang xberapa nak jauh & xberapa nak dekat ngan umah aku pon aku malas jugak..

hye..malas sungguh la minah ni..
pas2 nak bagi mandi sang arnab-arnab aku, sang kucing-kucing aku pon aku malas...

sume malas..so, nak buat apa??
nak tolong p kutip baju pas2 lipat baju pon malas jugak..
anak dara apa la malas sampai tahap gaban camni..haha
xpe lah..aku nak p main-main ngan haiwan peliharaan *ayat buku 2 aku jap..
k, bye....^_^

2 comments:

  1. ish malas sungguh la wani noh !
    semua tamaw bwat ::
    herr :))

    ReplyDelete
  2. hehe..2la..mlas sngguh..
    report li pon mlas gak nk bt..huhu.:p

    ReplyDelete