CLICK LA SAYA....^_^

Thursday 6 October 2011

KURSUS UBS


salam...:)

ari ni saya ada kursus UBS Accounting..so, klas saya ari ni xda la..





ni masa kat makmal tadi..:)



boleh la rehat otak ni sat..tapi kan, kursus ni ada sampai ari sabtu..letihnya...dah la 2 ari berturut-turut ad kuiz, midterm...


- ari selasa kuiz gelagat & midterm Marketing Research...
- ari rabu ada kuiz BI & midterm Distribution Channel Management and Retailing..


lepas 2 minggu depan 
- ari ahad saya ada midterm Advertising...
- selasa ada MUET..speaking test..da la nak cakap BI pon xreti..camna la nak cakap nanti kan..hmmm
- rabu ada kuiz Advertising & kena hantar mini project Advertising....
- sabtu ad exam UBS..


lepas 2 ari ahad 16/10/2011 - kena buat presentation mini project Advertising....


macam ni la kehidupan student macam saya kan...xhenti2 ada keja yang nak kena buat..kena study..dah la report final project Research xciap lagi..kena la terima hakikat..xpe2, dah nak abis dah...kena kuatkan semangat..


minggu ney xboleh balik umah sebab ada kursus sampai ari sabtu..tapi mak kata nanti depa my kat saya ari sabtu ni..:)
kawan-kawan umah sewa saya sume balik kampung..so malam ni saya tidur umah kawan klas saya..xberani la nak tidur sowg2..hehe..sampai sini dula la saya cerita ok...:)

daA2...:)


2 comments:

  1. heheeh..best x???

    takot tdo sorg upe nyw eheheh

    ReplyDelete
  2. haha..yela..
    mana la brani nk tdo sowg2 kt umah sewa..
    kalo umah sndri xpela..hehe

    ReplyDelete