CLICK LA SAYA....^_^

Wednesday 14 September 2011

MALAS!!!

salam...:)

sekarang ni saya memang malas betul la nak update blog ni...
xtau la kenapa...hmm



ney masa keluar makan ngan kawan2 saya


xda topic yang menarik utk dikongsikan..tapi banyak aktiviti yang saya buat sem ni..
buat BBQ dengan kawan2, jamuan makan laksa, pas2 macam2 lagi lah..hee..ha! kelmarin saya dengan kawan2 p UUM..ada ceramah pasai akaun..sepatutnya bdak2 akaun la kan yg kena p..ni bdak marketing plak..hehe..


tapi apa2 pon best jugak walaupon xdpat adiah cabutan bertuah..:( ada yg dapat ipad, ipod..mcam2 la..
saya ni xpernah bertuah pon kalo psai no bertuah..haha..nasib badan....


ney pic sebelum p UUM


bab raya plak..taun ni sibuk skit..pas2 raya first p raya2 umah kawan2, sampai MR Cyunk kena p raya umah saya pada raya ke-2..hehe...sori ye MR Cyunk...:) dya punya la nak makan nasi tomato, tapi apakan daya..xdak rezeki..raya ke-2 mak saya buat bihun goreng je..


pas2 p jlan2 ngn MR Cyunk n Fyna...kawan saya...dya dok 1 blik dengan saya masa sem 1..tapi sekarang da  benti study sebab dapat SPA..jadi nurse..:)


k larh..nak tdoq da ney..esk klas saya kol 9..tiap2 ari xckup tdoq..kalo dok kat umah terlebih tdoq la plak..hahaha..cakap pasal rumah...esok saya balik rumah..cuti 3 ari..:D best2..hehe..tapi ari isnin ada kuiz research marketing la plak...:( OMG..im not ready yet..sebabnya kan cuti..pas2 malas la nak study..xpe2..saya kan suka study las minute...:) malam nak kuiz baru study la ek..huhuhu...


ok la ye...nanty saya crita2 lagi k...daA2...nitez all.......^_^


No comments:

Post a Comment