Thursday, 7 July 2011

salam sume...:)

da lama aku xhup det blog aku ni...malas gila..
ok!sekarang ni mula la kehidupan aku seperti dulu iaitu masuk klas n belajar.. *kan kata nak dapat pointer bagus,so kena belajar rajin-rajin taw...:)

kita kena la bagi semangat kat diri kita kan...(^_^)
aku dah dapat gaji masa aku keja ritu..ok la gaji aku 2..xsangka dapat macam 2 sebab keja xlama sangat pon..

abah aku suh belanja nacik ayam..tapi buat sendiri la..so, sat lagi aku nak tolong kakak n mak aku buat nacik ayam..

sekarang mak n abah pegi beli ayam n bahan2 buat nacik ayam..
nanti kita tengok k apa hasilnya..memang terbaik la nacik ayam mak n kakak aku ni..sedap sangat-sangat..:)

ok la..nak buat keja apa yang patut..lepas 2 nak jahit manik plak kat baju aku nak p klas...

bye... ^_^ v

No comments:

Post a Comment