CLICK LA SAYA....^_^

Saturday 7 May 2011

SELAMAT HARI IBU!!!!

salam sume..:)

ari ni hari ibu kn??
so, aku nak ucapkan selamat ari ibu kat mak aku...mak, orang mintak maaf kalo ada salah & silap...*memang ada salah & silap pon..huhu
orang mintak maaf banyak-banyak sebab sanggop layan kerenah anakmu ini..yang suka bebai, majok..kadang2 suka melawan cakap mak..i'm so sorry..:'(


i lurve my mom so much..:) cantik kan mak aku..biar la kalo korang kata xcantik pon..tapi bagi aku, mak aku tetap cantik...:)


mak aku xbaca blog aku ni, so aku nak cita la kat sini..aku ngan adik beradik aku, pas2 abah aku nak buat suprise kat mak aku..kami nak buat2 lektrik xdak malam ni..huhu..ok, wait n see menjadi ke x ok..petang ni nak kuar p beli kek ngan kak aku..kalo suh abah aku yang beli, dya taw kedai Kek Sayang ja..selalu cam 2..so, kami nak p beli sendiri la..nak beli kat Fairy..tadi aku dah ucap dah kat mak aku..:) korang da ucap?kalo belom, p la ucap skunk ek...
k,bye...:)


ps: aku memang bahasakan diri aku ni orang..:)

No comments:

Post a Comment